Darmowa dostawa od 200 PLN lub przy odbiorze w sklepie stacjonarnym!

Reklamacje i zwroty

ZWROTY
Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań – nic straconego!
Masz 14 dni od otrzymania paczki, aby go zwrócić bez podawania przyczyny.
Co musisz wiedzieć?
Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi mieć oryginalną metkę.
Do paczki dołącz formularz zwrotu – dzięki temu szybciej przetworzymy Twoją prośbę.
Zwrotu możesz dokonać:
Tradycyjnie – odsyłając paczkę na nasz adres.
Osobiście – w naszym sklepie stacjonarnym (jeśli taki prowadzimy).
Koszty odesłania paczki ponosi kupujący.
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem (na koszt sklepu)!
Zwrot pieniędzy
Środki zwrócimy do 14 dni kalendarzowych od momentu poinformowania nas o odstąpieniu od umowy.
Zwrot zostanie wykonany na to samo konto, z którego została dokonana płatność.
Jeśli zamówienie było za pobraniem, wpisz numer konta w formularzu – przelejemy pieniądze tam.
Jak odstąpić od umowy?
Wystarczy, że  wypełnisz formularz zwrotu i dołączysz go do przesyłki.




















Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

SEKRETY PIĘKNA MARIA DRABIK
Lubomierz 94, 34-736 Lubomierz
adres e-mail: m.ariadrabik@wp.pl

- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

..............................................................................................................................................................................

- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

..............................................................................................................................................................................

- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

- Proszę o zwrot środków na rachunek bankowy:


..............................................................................................................

.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data ............................................

(*) Niepotrzebne skreślić.






W Comblée bardzo się staramy, żeby wszystko było tip-top, ale jeśli coś poszło nie tak z Twoim zamówieniem – daj nam znać. Każdy produkt powinien być zgodny z umową, a Ty masz prawo oczekiwać, że to, co kupujesz, będzie działać jak należy.

Jeśli coś się zepsuło, nie działa, jest nie takie, jak być powinno – możesz złożyć reklamację. Masz do tego prawo jako konsument, ale też jako tzw. „przedsiębiorca uprzywilejowany” (czyli prowadzisz firmę, ale kupujesz na własny użytek, nie do dalszej odsprzedaży).


Co możesz zrobić?

Jeśli produkt:

  • ma wadę

  • nie działa tak, jak powinien

to możesz:

poprosić o naprawę
wymianę na nowy egzemplarz
obniżenie ceny
lub – jeśli wada jest poważna – odstąpić od umowy (czyli oddajesz towar, a my oddajemy Ci pieniądze)


Jak złożyć reklamację?

Możesz to zrobić:

e-mailem: sklep.comblee@gmail.com
lub wysyłając pismo na adres:
ul. Kolbego 8, 34-730 Mszana Dolna- sklep Comnlee


Gdzie odesłać produkt?

Jeśli prosimy Cię o odesłanie towaru, wyślij go na adres:
ul. Kolbego 8, 34-730 Mszana Dolna


Kto płaci za przesyłkę?

W przypadku uznanej reklamacjimy pokrywamy koszt odesłania wadliwego towaru.
Gdy wysyłasz produkt do reklamacji na własną rękę – zachowaj dowód nadania (np. paragon z poczty lub numer przesyłki).

 Formularz reklamacyjny 

FORMULARZ REKLAMACYJNY
Dane kupującego:Imię i nazwisko: ..............................................................
Adres e-mail: ..............................................................
Numer telefonu: ..............................................................
Adres do korespondencji: ......................................................
Informacje o produkcie: Nazwa produktu: ..............................................................
Data zakupu: .....................................
Nr zamówienia: .......................
Data otrzymania towaru: .......................................................
Opis problemu (na czym polega wada): ............................................................................ ............................................................................ ............................................................................
Czego oczekuję: [ ] naprawy [ ] wymiany na nowy produkt [ ] obniżenia ceny [ ] odstąpienia od umowy (zwrot pieniędzy) Załączniki: [ ] paragon / faktura [ ] zdjęcia produktu (jeśli dotyczy) [ ] inne: ..............................................................
Miejscowość i data: ..................................
Podpis (jeśli drukowane): ..................................